don´t forget

Det känns som det kan bli en evig väntan. Och jag är grymt besviken på dig. Man gör bara inte såhär och det borde du också förstå. Och tänk på vad jag menar. Det är okej att tycka som du gör om man har en förklaring, annars är de inte okej tycker jag och många andra.
Jag ät jätte glad att jag har så många att prata med men jag skulle hellre vilja prata med dig. Det här är ju ändå emellan dig och mig. Så tänk till, snälla!

För övrigt så följde jag och elina med sophia till frisören idag för hon skulle färga håret mörk, de blev faktiskt fint! Jag och elina fick också en liten promenad tillsammans vilket var otroligt skönt faktiskt, vi hade en del att prata om faktiskt. Nu blir det sängen, och jag ska nog ta och läsa boken som ska vara klar om två veckor, jippie! / puss & godnatt!

Kommentarer
Postat av: eliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiina

finns alltid för dig <3

2009-10-05 @ 22:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0