då var det tisdag

Sandra is hoooome. Skönt som fan! Min dag vart inte riktigt som jag hade tänkt, men nästan. Vi samlades i klassrummet kvart över 12 och gick igenom allting och alla grupper fick visa upp sina "skogs-figurer" och barkbåtar och sjunga sin sång. Riktigt kul att höra faktiskt. Sen fick vi en liten kex choklad och en klubba, för att alla hade varit så duktiga.
Sen så när jag ändå hade tid över så gick jag till skolsköterskan och bad om att få en ny tid för hälso-samtalet eftersom jag var sjuk förra veckan när jag skulle varit där och eftersom att ellen hade åkt hem så fick jag ta hennes tid för hon skulle ha samtal kl 2. Så i väntan på det gick jag och satte mig i klassrummet och jobbade lite matte för att ta vara på den lediga tiden liksom. Sen klockan 2 gick jag dit och shit va länge jag var där, hela 2 timmar.. Men det var faktiskt väldigt skönt att prata med henne och nu har jag bestämt mig för att få ordning på mitt liv på riktigt, det funkar inte att vara vaken halva natten, knappt komma upp ur sängen, stressa som fan till bussen, inte hinna äta någon frukost (viktigaste måltiden på dagen) och sen är hela dagen helt förstörd. Ändring på det nu sandra. Det är skönt med lov så jag får tid på mig att prioritera och planera dom kommande veckorna lite bättre.
När jag var klar iallafall så väntade salina och sophia utanför och vi gick ner mot centrum, dom skulle sola och jag gick med dom för att försöka vara lite trevligt sällskap. Det var skönt att umgås med dom båda två en stund, saknar det!
Sen tog vi 6 bussen hem till rimbo och bara för att sandra inte åt ordentligt idag så fick hon migrän på hem vägen så det blev igen träning för min del. Så nu sitter jag hemma i soffan och måste plugga engelska, prov imorgon och jag kan det inte! Får se hur det går..
Jag ska faktiskt börja med mina nya vanor redan ikväll tror jag, ska försöka ligga i sängen 22.00 med datorna AVSTÄNGD!
Nu måste jag plugga faktiskt, men vi hörs säkert! PUSS PÅ NOSEN!

 

 


Kommentarer
Postat av: salina!

underbart!

sötnos! :)

2009-10-20 @ 21:47:10
URL: http://saliinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0